Fuck

Jaaa då har man vaknat då.
Kan inte sova.
Brukar inte kunna det när jag har varit ute kvällen innan.
Men egentligen borde jag sova...=P

Men iallafall, var på trägårn och så farligt som mirry sa att det är var det inte.
Det var helt okej.
Några creepy killar var det, men man får göra det bästa av situationen.
Ringa runt till folk, hahah =P

Jag har bara sån lust att sticka till gbg nu.
Vix, vi gör faan det nästa helg.
Det kommer säkert bli kul, hoppas jag =)

Och varför ska du hela tiden ta dig in i min hjärna.
Drömde om dig i natt, fuck, vill ju inte det...
Kan du inte bara försvinna, föralltid??

//Johhy


Kommentarer
Postat av: Förbjuden kärlek

Drömmarna är de värsta. De kommer man aldrig ifrån. De våldtar ens jävla huvud och man kan inte göra ett skit åt saken..

2007-07-01 @ 23:25:47
URL: http://farligkarlek.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0