Fuck you

Har inte bloggat på ett tag nu, men jag har inte tid.
Jobbet tar upp hela min tid.
Det suger röv.
Vill verkligen ha lite ledigt, allt tar kål på mig =(

Värsta sommarlovet ever.
Ni ska bara veta.
Kolla här:
*Kasst väder
*Gått på penicilin för min tand en gång denna sommaren. (4:e gången detta året)
*Börjar få ont i tanden lite igen.
*Har ont i halsen.
*Har ont i huvudet.
*Är trött hela tiden typ (pga jobbet)
*Får inte åka på resa denna sommaren.
*Jag är förkyld.
*Jobbar hela sommaren, ingen semester.

Jag kan säkert lista lika mkt till, men jag snackar i telefon med Mirry nu,
så det är lite svårt att göra 3 saker samtidigt =P

Allt bara suger denna sommaren.
Cya ppl
//Johhy <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0