Försvinn

Haha, jag älskar krogen.
Det var faktiskt länge sedan jag var ute =P
Och Honey har nu officiellt blivit av med sin krogoskuld =D
Nu är det bara att parta på.
Eller får vänta länge innan jag festar med henne, hon ska ju åka bort i fem veckor =(
Kommer sakna dig älskling =(

Jag säger bara
OMG vix.....(L)
Älskar dig som bara den =D

Idag ska jag till farmor och farfar.
Det var länge sedan nu.
Ska bli kul att träffa dem faktiskt =D
Spela kort och allt möjligt =D

Det börjar bli bättre,
tänker inte på dig så mycket nu =D
Bra, försvinn bara =D

g2g
Ska fixa mig lite och sedan bär det av till farmor och farfar =D
Ta det lungt och gör inget jag inte skulle gjort =P
//Johhy

Kommentarer
Postat av: h0nung

kommer sakna dig med babe (L)(L)(L)

2007-07-01 @ 12:29:58
URL: http://honeykohan.blogg.se
Postat av: Vicky

hahah älskar dig med (L) hör av mig snart :)

2007-07-01 @ 15:11:35
URL: http://vix.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0