Ett misslyckat hopp

Dagen är snart slut.
Eller inte riktigt än.
Men det är närmare slutet av dagen än vad det var i morse.
Haha

Jag och Vix har precis ätit och sitter och kollar på family guy nu.
Det är roligt.
Haha.

Igår kväll så försökte jag och Vix vara lite smidiga genom att dansa och göra en lyckohopp/spark.
Det var väl inte lika graciöst som man ser på tv:n.
Men så dåligt var det väl ändå inte.
Men iaf till saken jag ville berätta om.
Jag skulle göra ett lyckohopp/spark men bordet stod i vägen.
Så pang, jag slår i foten i soffbordet.
Jag dör av smärta medans Vix står och skrattar.
Hon hade kul.
Jag hade ont.
Fick först en blå rand.
Det gjorde då ondare när man fick se detta.
Det är liksom som att det sitter något i hjärnan som gör det ondare när man ser hur "farligt" det ser ut.
Men iaf så kylde jag med is och la foten högt upp.
Kunde inte gå på hälen men det var bra att jag fick vila hela natten.
Men idag var det värre.
Haltade hela dagen på jobbet.
Men som tur är så behöver jag inte gå så mycket.
Men det har blivit jätte svullet nu.
Hoppas det går ner tills imon så jag åtminstånde kan gå på hela foten imon.

Det var en del bekanta ansikten idag på jobbet.
Alltså dem som kom och handlade.
Det var trevligt.
Sedan var det hur skönt som helst att börja kl 12.
Fick sova ut =)
Me is happy.

Btw, kan festa på nu.
Tog nyss min sista tablett av min penicilinkur.
Yay.
Nu är det bara Vix som har en dag kvar.
Sedan är hon också kvitt sin penicilin.

//Johhy


Kommentarer
Postat av: vicky

förlååååt att jag skrattade älskling det var inte meningen:$

2007-07-18 @ 21:23:23
URL: http://vix.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0