Dejta-inte min grej?

Kan inte fatta att jag är nervös nu.
Bara av att tänka på det.
Det kanske inte ens händer imon eller på onsdag.
Jag är ju sjuk och jag vill ju vara frisk när jag träffar honom.
Alltså jag känner ju honom inte.
Jag gillar honom inte.
Jag är inte kär i honom.
Inget sådant.
Men ändå är jag så nervös.
Nervös för något som inte ens kanske händer denna veckan.
Det jag snackat om är att gå på lunch med kille som jag har träffat bara 2 gånger tidigare.
Jättesör är han.
Han verkar lite blyg.
Men det är väl gulligt eller??
Kanske inte när vi sitter och käkar lunch och båda är nervösa.
Haha.
Men saken är att det är inte jag att gå på dejt.
Det är inte min grej.
Jag vet inte hur man gör.
Eftersom med eddie var det inte så.
Vi träffades typ och blev ihop direkt.
Vi lärde inte känna varandra på samma sätt innan vi påbörjade något.
Och dem andra killarna efter han har bara varit oseriösa flörtar.
Så att dejta är inte min grej.
Man blir bara nervös och så kanske det inte blir något och då känns det lite som att man gjort allt i onödan.
Eller inte i onödan, det känns bara....jag vet inte.
Kan inte ens beskriva hur jag känner.
Haha.
Jag bara skriver nu för jag är nervös och så.
För att lära känna en ny person är svårt.
Iaf för mig.
Gillar inte att öppna mig så på en gång.
Även om jag gör det ibland.
Men oftast med negatvia effekter.
Eller inte negativa.
Det har inte blivit något eller så har killen bara sårat mig.
Jobbigt.
Men klart man måste chansa också och ta alla chanser genom att lära känna en ny människa om man vill ha något.
Men det är ändå jobbigt att ta det klivet.
Ähh, nu måste jag rycka upp mig och vara lite positiv.
Det kommer nog gå bra.
Jag kommer vara ett nervrak, men jag får v äl leva med det.
Jag vill ju träffa honom och lära känna honom bättre.

Nog om det.
Kollar på tv just nu, så jag ska kolla vidare.
Ville bara få ur mig mina tankar.
Ha det bra
//Johhy

Kommentarer
Postat av: Vicky

det kommer gå finemang i promise :D tänk inte för mkt på det och oroa dig inte för mkt så kommer allt gå bra ^^

2007-07-31 @ 12:24:19
URL: http://vix.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0