Golfbana, dejta och jobba

Hur får man reda på något om man inte frågar?
Jag bara undrar hur man bär sig åt.
Är det ens möjligt?
Klart det är.
Men jag vet inte hur man bär sig åt bara.
Någon som vet?

Är så himla trött.
Jobbet tar på krafterna och att ha någon som sover över gör det med.
Fast det är inget negativt.
Det är bara trevligt med lite sällskap, speciellt om det är bra sällskap ;)

Nu har jag äntligen kommit iväg och få känna på att spela golf.
Eller inte spela, utan bara slå några bollar och såå =)
Det var faktiskt kul.
Men som när jag alltid gör något så vill jag kunna det med en gång.
Men riktigt så fungerar det ju inte.
Det tar tid att lära sig något nytt.
Men jag vill bara vara proffs direkt.
Typiskt mig =P
Men jag ska nog ta n¨ågon golflektion snart.
Det ska faktiskt bli spännande och kul =)

Imon är jag ledig, gud vad skönt.
Men jag ska jobba natt så så härligt blir det väl inte.
Och sedan jobbar jag hela helgen =/
Men iaf, imon ska jag till optikern och kolla mina ögon och se om jag kan ha linser.
Det ska bli spännande.
Hoppas jag kan ha det.
Det vore så mkt enklare ibland och bekvämare.
Kanske inte i början, då man måste sätta i linsen i ögat.
Men det tar väl bara ett tag att vänja sig eller? =P

Sitter i min säng just nu.
Tänker alldeles för mkt.
Eller rättare sagt, tänkte alldeles för mkt innan.
Nu sitter jag här och tänker på att jag tänkte alldeles för mkt innan.
Det är komplicerat.
Men det jag ville säga var att jag är för trött för att tänka, nästan.
Det tar på krafterna att jobba o ha kul ;)

Händer inte så mkt i mitt liv just nu.
Eller det händer väl saker hela tiden.
Men kanske inte så stora saker värda att ta upp så.
Bara att det jag sa innan om att dejta kanske inte är min grej, det är väl sant, men det är ju kul =)
Speciellt om man dejtar en trevlig kille ;)

Aja men jag ska väl fixa med lite saker nu och sedan sova.
Annars deckar jag väl här och nu vid datorn. Hehe =P
Ha det bra
//Johhy

Kommentarer
Postat av: Vicky

ha inte för skoj när jag är borta älskling ;D vi får höras när jag kommer hem! Love you puss!

2007-08-08 @ 23:40:57
URL: http://vix.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0