En gigantisk nattfjäril

Jag känner hur tunga ögonlocken är och jag vill sova....
Eller nej såg precis den hemsta nattfjärilen som är gigantisk flyga omkring i mitt rum och jag vågar inte "ta på den", alltså döda den eller släppa ut den i det fria.
Faan, nu kommer det förstöra hela min sömn, jag kommer inte kunna slappna av nu.
Typiskt också...
Ahhhhhh, den kom precis flygande mot mig.
Fuck vad rädd man kan vara för en liten insekt.
Jag skrek flera gånger, undra vad grannarna tänkte =P
Nu har jag öppnat fönstret för att jag vill att den ska flyga ut, den sitter nämligen på min rullgardin och just nu kan jag inte sluta titta på den. Den kan ju faktiskt oförberätt komma flygandes mot mig igen.
Och nu fryser jag också, men jag vågar inte gå och stänga fönstret heller...
Faan, jag borde ha någon här som kan döda den.
Jag skulle ha dödat den för en stund sedan efter jag hade skrikit och hoppat ur sängen, men den flyttade på sig igen och nu är den som sagt på rullgardninen och där är det inte lika lätt att döda den.
Vilka problem jag har  =P

Men iaf idag har jag varit i skolan och sedan jobbat.
Och där emellan så hann jag ta en fika med Malin och köpa fotoalbum och ett sött sovsätt på MQ.
Sedan var det bara att trampa till verktygsboden.
Jobbigt kan jag säga, tung väska plus motvind.
Inga jättebra odds direkt.
Men jag lyckades till slut komma fram till mitt mål =P

Yes, nu är nattfjärilen äntligen ute ur mitt rum.
Min kära lillasyster kom till min undersättning och föste ut den ur mitt rum genom fönstret.
En ängel är hon.
Nu kommer jag kunna sova min skönhetssömn och slappan av =D

Jag vill, Jag vill, Jag vill, Jag vill, Jag vill, Jag vill....
Men jag ska inte.
Måste behärska mig själv....

Neee, nu måste jag verkligen bädda ner mig i sängen.
Är mycket trött och så måste jag orka ta mig ur sängen imon.
Såå ha en underbart härlig natt.
Guppa lungt.
//Johhy

cxsza

Kommentarer
Postat av: sofia

jepp jag är den bästa systern i hela världen:D

2007-08-29 @ 18:36:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0