Vad kommer det att bli av mig?

Heiisan, nu bloggar jag andra gången för idag. Men orkar verkligen inte plugga så jag tänkte att jag kunde skriva lite :)

Alla är konstiga. Vill bara vara för mig själv, eller egentligen inte. hmm.. jag vet inte vad jag vill.
För om jag är själv tänker jag men och andra sidan när jag är med alla andra så tänker jag också, men kanske inte lika mkt. Så det får nog bli bättre om jag är med alla andra.


Igår:
vaknade upp jämte malin. Hahah. Hon sov över och låg i sängen jämte. hehe:P Vi var hemma först och bara sega oss, eller rättare sagt, det var jag som segade mig. hade verkligen ingen lust att göra i ordning mig så det fick bli seeeeegt, hehe :P
sen så köpte jag mobil, samma som innan. Hade nämligen fått pengar nu från försäkrningskass, ÄNTLIGEN!!
Sedan åkte vi till knalle och kollade på lite kläder och sedan åkte vi hem till var och en.
Käkade lite med familjen och kollade på tv och sedan åkte jag till eddie och där kollade vi på film.
Eller jag kollade mest, han typ halv sov men försökte hålla honom vaken genom att skaka på honom hela tiden. Sedan var filmen slut och vi snacka lite.
Där efter ringde jag pappa och frågade en sak och han sa att jag skulle komma hem, olykligtvis. Och innan Eddie köre hem mig spelade vi fotbollsspel. Jag fölorade stort, men det var pga att jag inte visste hur man gjorde i början. Så jag skyller på det och jag tycker det är en bra ursäkt:D
Så var det en kall biltur hem. Haha, det var kallt i bilen. När vi var framme sa jag hej då till Eddie och gick in för att sova, eller jag var vaken lite och hade ont i kropp och själ, vet ej varför. Fick bara ett anfall..skit konstigt tycktejag faktiskt. Jag kunde därför inte sova. Så jag kollade lite i kemi boken men kunde inte fokusera på det heller. Så jag gick och la mig och grubblade en evighet innan jag till slut somnade.
Det var skönt att sova så jag slapp att tänka. Men på morgonen när jag vaknade kände jag samma oroliga känsla som jag kände när jag vaknade. Så rent ut sagt att vakna var ett helvete.
Jag mådde illa, jag hade ont i magen, kunde inte tänka klart, kunde inte äta och en massa sånna där grejjer, lite jobbgit.
Men men dagen har fortsatt i samma spår. Eller det har gått upp och ner. Det har varit lite bättre vissa sekunder och anda lika dåligt.

Nu sitter jag här och förmår mig inte att öppna mina skolböcker. Är så skoltrött att jag har funderat på att hoppa av. Men sen så tänker jag att jag itne vill gå om hela skiten. Jag vill bara ha gymnasiet avklarat. Och föresten så skulle jag inte kunna göra något om jag hoppade av. Det är liksom ingen som vill anställa mig som inte ens har gått gymnasiet. Så jag plågar mig själv tills studenten kommer och jag hoppas det går med en rasande fart dit annars vet jag inte riktigt hur det ska gå med mig.

hej hopp

//Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0