Lackfitteratur

Jaha nu har det gått en vecka sedan jag bloggade. Tänkte att det kanske var dags att skriva igen om vad som har hänt i mitt liv.

Jag börjar från fredag..
Skola på dagen såklart, tråkigt som vanligt. Senare när skolan äntligen var slut så umgicks jag lite med Malin, My och Mirry. (lägg märke till att alla börjar på M) Vi gick och fikade och snackade om allt möjligt.
Efter det så åker jag, My och Mirry hem till henne eftersom hon måste passa sin lillebrorsa eftersom ingen annan är hemma..haha som vanligt (enligt mirry)..På kvällen så gjorde vi tacos som blev delicious :p

Lördag:
Jag vaknade och gick ut till köket och såg att jag var helt ensam, lite deppigt men jag klarade mig.. :p
Sedan så bestämde jag träff med min fluga <3<3<3...Så vi var i stan och drev runt lite. Vi fikade och gick runt på stan och kolla på alla fotbolls fans som var helt galna och fulla..hehe;)
Senare på kvällen åkte jag hem till malin och vi spenderade tid med att lyssna på uber gamla låtar..hehe faktiskt riktigt roande. Men man glömmer inte Malins fina citat när vi gick hem från Shell... jag citerar Malin "Man bygger inte muskler på gymmet man gör det i sängen" haha..ni fattar inte hur kul det var...:P
Jag sov också hos henne (och mini ninis)

Söndag:
Vix flyttar in. Det var i princip vad som hände under söndagen..

Denna veckan har gått ganska långsamt men det har blivit mkt roligare eftersom Vix har varit här och har förgyllt mina dagar...:P

Veckans fel (av vix): lackfitteratur istället för facklitteratur...haha..:P

Undra hur allt blir??.. Saknar dig...

ha det gött allihopa//Johhy<3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0