Jag och Du...?

Hejjsan allihopa där ute!!

Jag känner mig så frustrerad nu, vet inte riktigt vad jag ska tänka eller tycka eller tro.
Allt är bara så komplicerat och det går inte så bra för mig att göra det okomlplicerat heller och det suger verkligen.
Min helg har varit lite upp och ner, eller mest ner tror jag...FAAN....:(


Nu sitter jag här och det är söndag och allt känns triss som det brukar göra på söndagar. Jag försöker plugga men jag orkar verkligen inte, min hjärna vägrar att samarbeta med mig. Kag har verkligen ingen lust att sätta mig och slå upp böckerna och börja plugga. Jag vet inte vad det är med mig längre. Är så skoltrött att det inte är möjligt och du gör det inte heller lättare. Vi måste verkligen bestämma oss snart hur vi ska ha det. Jag mår dåligt av alltihopa och jag vet inte om du gör det eftersom du inte säger något. Men jag mår dåligt iallafall och jag vill inte det. Jag orkar verkligen inte med det längre.
Jag vill bara skrika ut all smärta. Vill skrika ut den så att den ska försvinna från min kropp, men så går det inte riktigt till men jag önskade att det var såå :(

Det finns inga ord som kan beskriva så som jag känner nu. Det är synd för jag vill verkligen få det ur mig. Jag önskar så mkt att jag inte kunde känna något för en stund. Bara för en dag hade varit skönt. Släppa allt som jag tänker på och fokucera på skolan som jag borde göra men verkligen inte kan.

Du och Jag!
Blir det så igen?
Eller är det vi på var sitt håll?
Vill veta snart (helst NU)!


//Johhy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0