Ett kladdigt hjärta på en pizza karton!

Jaha, då har torsdagen gått och ännu en meningslös dag i mitt liv har passerat. Eller den kanske inte var helt meningslös om jag tänker efter :p

Var på en lektion i dag, kl 08.00-09.15, inte mycket till skoldag skulle jag vilja påstå, hehe :P
Men det var skönt så för mig gör det inget ;)

Var på bio med Eddie ikväll, vi kollade på Click. Den var skit bra, jag kan rekomendera att se den. Men och andra sidan kan man egentligen inte lita på andras rekomendationer för alla vi människor har olika uppfattning om en film är bra eller dålig. Så jag kan säga enligt mig var den bra :D
Det var roligt med pizzakartongen, det blev ett hjärta på kartogens lock, av pizzan, lite roligt faktiskt ;)
Det var gött att ingen satt till vänster om mig i biosalongen för då kunde jag bre ut mig hur mycket jag ville :D Alltid lika skönt, hehe :P


Jag och Eddie, haha:p<--------------Haha, lite Konstigt kort :P


Men men snart är helgen här som jag längtar efter, hoppas bara den inte går allt för snabbt. Vill nämligen inte att en ny vecka ska börja, för det innebär ännu mer att plugga, åå det suger verkligen :P

Ska sova nu (zZzZzZ)
Jag Älskar dig! Verkligen??
//Johhy ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0