Drömmarna som blir mer och mer verkliga...

Ja då var det dags att blogga igen, och det kommer lägligt eftersom jag har en hel del att berätta om min lång helg i Spaninen.
Visst låter det härligt och tro mig det var det. Ville verkligen inte lämna det fina hotellet en bit upp i bergen med den fantasktiska utsikten och underhållningen. Mammas kusin hade nämligen hyrt ett 4 stjärnit hotell uppe i bergen för hela släkten och vänner, för att han fyllde år och ville samla alla sina nära och kära.
Det var skönt att komma iväg lite från skolan och allt tråkigt som har hänt i Sverige och få känna lite lycka. Saknar verkligen alla nu när jag väl har kommit hem, hade velat att alla kunde stanna lite längre:( Men men vi får väl ta och träffas snart igen, bara det inte tar 4 år som det har gjrot innan :(
Men nu är det tillbaka till verkligeheten och skolan igen, det suger verkligen. Men man måste väl uppleva det tråkiga för att någon gång ha kul. För om man hela tiden hade haft kul då hade det inte heller varit kul, eller hur??
Det var speciellt kul att träffa Gordon, marcus och calem för dem var ett tag sen jag träffade. Självklart var det kul att träffa Carl också men han hade jag ändå träffat i julas men det var kul det med. En sak kan jag säga Carl är så bra på att ge massage, han gav mig en hel kropps massage i två timmar tror jag och det var hur härligt som helst. Ska be han komma hit ändast för att masera mig, hehe:P

Jag gillar verkligen inte skolan längre, är så himla skoltrött och det är inte kul eftersom man inte satsar på att lära sig något eller att få bra betyg. Jag känner att jag endast går i skolan för att få betyg på ett papper så jag kan visa att jag har gått igenom gymnasiet. Jag vill så gärna att trean ska vara slut nu och jag tar studenten, det är verkligen något jag längtar till. Sedan bär det av ut i världen, jag vill verkligen resa och se mig runt om kring. För Sverige är inte det mest intressanta land jag vet, men det beror nog mycket på att jag bor här också. Vill verkligen flytta till spanien eller något och de drömmarna börjar mer och mer utvecklas till något som faktiskt kommer att hända. Det är så jag tänker nu och jag tror jag kommer hålla fast vid de drömmarna eftersom det är något som skulle förändra så mycket av mig och mitt liv. Att se andra saker än bara Sverige, få se hur det går till i andra länder, får se hur dem lever och arbetar där osv. Jag blir alldeles sprallig och glad när jag tänker på det. Kan knappt sluta le här framför datorn. hehe:P

Men men nu ska jag plugga lite.
Jag vet, men tyvärr är det så :(
Ska försöka få klart Svenskan och Journalistiken och Engelskan....
puhh...det är mycket att göra men det är väl bara att sätta igång så man förhoppningsvis blir klart idag..

Ha det så bra alla där ute...
Saknar dig Mjukis <3<3<3
//Johhy

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hej!
Att läsa det du skriver om exet är som en flashback till när jag gjorde slut med mitt ex... jag vet hur ont det gör. Och än idag, trots att det gått ett år sedan JAG gjorde slut, tänker jag på honom varje dag. Det som räddar mig från att bli galen, är att fokusera på det som jag kände när det var dåligt mellan oss; anledningarna till varför vi inte kunde vara tillsammans. Och trots att jag tror mig sakna honom, saknar jag egentligen bara det som var mellan oss när allt var BRA..vilket det egentligen bara var hälften av tiden vi var tillsammans. Även om man blir tillsammans igen, tror jag det är i princip omöjligt att återskapa något man HADE. Det har helt enkelt hänt för mkt skit sedan dess, och båda har förändrats för mkt. Nåja, hoppas du tar dig ut deppet snart! Kram /S

2006-09-14 @ 13:51:15
URL: http://sannas.blogdog.se/blog.html

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0