When you're dreaming with a broken heart...

Jag misslyckades idag med att gå upp vid 8.
Jag tänkte nämligen att jag skulle vara lite ambitiös.
Jag vaknade, stängde av väckarklockan och sten somnade igen.
Haha, inte så lyckat med andra ord.
Vaknar igen senare av att Eddie ringer vid 10.
Då bestämer jag mig för att gå upp.
Duktiga mig :D

Kom till köksbordet och tänkte
"Nej nu måste jag plugga :("
Men innan det blev något av det åkte jag och mamma till knalle för att köpa innegypmaskor till mig. Och så blev det ett par träningsbyxor också :D Yey :)

Efter det så skulle jag börja plugga,
men då ringde pappa och så skulle vi övningsköra.
Jaaaaaa, tänkte jag då ;)
Det gick la ganska bra med körningen idag,
jag körde iaf inte över något,
det är positivt, haha!!
Ne riktigt så ialla är det inte.
Jag tycker att jag har blivit jätte duktig :DMirry myra :P
Malin <3
Väl hemma igen så skulle jag plugga som misslyckades återigen.
Malin och Mirry kom hit.
Så det blev mest snack och flumm och sånt som vi brukar göra :P

Sedan var det dags för träning på Friskis & Svettis.
Jag tänkte ge det en chans igen, men det blev inte så lyckat denna gången heller, haha!!
Det är för töntigt för mig, haha.
Dålig och töntig musik.
För många åldrar bland människorna, om man nu ska kalla dem det :P
(haha, ne nu var jag taskig:P)
Ledaren var också töntig.
Så betyget blir: FÖR TÖNTIGT FÖR MIG, HAHA

Nu sitter jag här och försöker plugga, men det går inte så bra det heller.
Kan inte fatta vad det är för fel på mig :'(
Hahaha...;)

Lyssnar på musik:
John Mayer - Dreaming with a broken heart

When you're dreaming with a broken heart
The waking up is the hardest part
You roll outta bed and down on your knees
And for the moment you can hardly breathe
Wondering was she really here?
Is she standing in my room?
No she's not, 'cause she's gone, gone, gone, gone, gone....

When you're dreaming with a broken heart
The giving up is the hardest part
She takes you in with your crying eyes
Then all at once you have to say goodbye
Wondering could you stay my love?
Will you wake up by my side?
No she can't, 'cause she's gone, gone, gone, gone, gone....

Oooooooooohhhhhhhhh

Now do i have to fall asleep with roses in my hand
Do i have to fall asleep with roses in my hand?
Do i have to fall asleep with roses in my hand?
Do i have to fall asleep with roses in my hand?
Baby won't you get them if i did?
No you won't, 'cause you're gone, gone, gone, gone, gone....

When you're dreaming with a broken heart
The waking up is the hardest part


Den är bra, hans låtar är bra.

Hoppas att ni har orkat ta er ända hit.
För jag har mycket att skriva idag kände jag.
Även om det inte är vesentligt kanske, men men ändå :P
Honey ;)
Vill bara säga:
Honey du kan uttrycka dig i de finaste orden.
Love you girl!!!

Jag fryser något fruktansvärt.
Det är så jävla kallt i våran lägenhet.
Hatar hyresvärden, skit gubbe..eller han är inte så gammal men ändå :P

Nu lyssnar jag på:
John mayer (igen) - I´m gonna find another you.

It's really over, you made your stand
You got me crying, as well as you planned
But when my loneliness is through, I'm gonna find another you

You take your sweaters
You take your time
You might have your reasons but you will never have my rhymes
I'm gonna sing my way away from blue
I'm gonna find another you

When I was your lover
No one else would do
If I'm forced to find another, I hope she looks like you
Yeah and she's nicer too

So go on baby
Make your little get away
My pride will keep me company
And you just gave yours all away
Now I'm gonna dress myself for two
Once for me and once for someone new
I'm gonna do somethings you wouldn't let me do
Oh I'm gonna find another you




Han har en underbar röst och underbart bra låtar, tycker jag :)

Sitter i köket och tittar ut på våran vackra utsikt över borås.
Det kanske inte låter så fint, men tro mig, det är det.
Bästa utsikten i Borås :D
Man blir alldeles...hmmm.. jag vet inte, kan inte ge känslan några ord.
Jag återkommer om jag gör det..:P

I´ll be there when your heart stops beating..lalala
en annan låt nu med +44 :D
Bra också :D

Borde faktiskt plugga men ORKA!!
men men får väl göra det.

Ha det så bra allesammans, haha brukar itne användra det ordet ofta :P
men men vem bryr sig :S jag är konstig, som vanligt, haha :P


2 people
Ps. Jag menade inte att göra dig illa,
jag menade inte att få dig att gråta.
Jag menade inget illa.
Hoppas du förstår det innerst inne :(



God natt
//Johhy


Kommentarer
Postat av: vixpixblåbärsmix

då menar du att jag och elza också är töntiga :( hahahha ;P skoja

2006-10-15 @ 21:45:08
URL: http://vix.blogg.se
Postat av: Malin

Jag har fortfarande svårt att förstå varför man ställer klockan på 8 en söndag för att plugga... utomjording.

2006-10-15 @ 22:11:28
URL: http://moonlightqueen.blogg.se
Postat av: Honey

naaaw du skriver också fint älskling(L)(L)

2006-10-16 @ 17:37:25
URL: http://honeykohan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0