Omsluten av min ensamhet...

Vill leva det liv jag drömmer om.
Vill komma härifrån.
Vill ha en egen lägenhet och känna friheten.
Jag vill.....
Det är mycket jag vill, men helst av allt vill jag leva det liv jag drömmer om.
Det är väl inte så mycket begärt?



2 people

Jag låg länge vaken och lyssnade till hans jämna andetag, tätt intill honom med armen över hans mage. Men trots att vi var så nära värkte tomheten i mitt bröst. Jag skulle vilja ligga och småprata med honom. Prata om framtiden och om vår kärlek. Men istället hade han somnat tungt. Och jag låg där omsluten av min ensamhet. Tyst, tyst så att jag inte skulle väcka honom, vände jag ryggen mot honom och lät tårarna rinna ner i kudden.




mmm


Jag känner något inom mig.
Men jag vet inte vad.
Jag kan inte ritkgit sätta fingret på det.
Men jag vet att det inte är något bra,
i alla fall känns det inte som det.



Jaha

Jag vill ha dig nära mig och känna din kropp tätt intill mig.
Jag vill känna din värme som omsluter min kalla kropp.
Jag vill bara ligga jämte dig och känna ditt hjärta slå.
Jag vill känna dina andetag och veta att du finns vid min sida.
Jag vill att du fyller den tomhet jag har inom mig.
Jag vill inget hellre än att bli älskad utav dig.





Ha en skön natt
//Johhy


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0