Man får hitta sina egna sätt

Tisdagen har passerat.
Dagen har varit rätt okej, jag har iaf tagit mig igenom den :)
Man får hitta singa egna sätt att ta sig igenom dagen!!!

Morgonen var stressig eftersom jag försov mig till 07.55.
Jag gjorde i ordning mig på 15 minuter, kan ni tänka er 15 minuter.
Jag stressade som en idiot, allt för skolan (eller inte :P)
Jag kom lite försent men jag hoppasAnna inte  blev för arg :D
Dagen fortsatte ganska okej.
Och en bra sak var att vi slapp engelskan, det gjorde hela dagen ljusare, hehe:P
När jag kom hem så satte jag mig vid köksborde och snackade lite med min syrra.
Sedan bestämde jag mig för att sätta inte alla papper jag hade i mina pärmar, nu ska det minnsan bli ordning och reda. (Undra hur länge det håller?, hehe :P)

Ungefär 2 månader kvar nu, suck!!!
Undra om det kommer att gå?


Ha en trevligt kväll
Ska göra lite Engelska och Svenska nu.
Ska läsa en text i Engelskan och jag fattar ingenting, känner mig korkad, haha!
Sedan en massa tråkiga frågor i svenskan som suger röv, haha!!

//Johhy


Kommentarer
Postat av: vix

vad duktig du är :D

2006-10-25 @ 19:43:46
URL: http://vix.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0