Kanelbullens dag

Jaha, då har Onsdagen gått. Kanelbullens dag :)
Hoppas alla där ute har ätit en massa kanlebullar idag :D

Hade religion prov idag och det gick väl okej, jag kan nog inte få IG, hoppas jag...:P
Och övriga dagen har också varit rolig.
Var med Malin och fikade efter skolan, kan ni gissa vad vi fikade?mmm

Kanelbullar såklart:D
Sen så gick vi på stan och kollade runt lite innan det var dags att åka hem och slappna av lite, för en gångs skull....
Längtar så mycket till helgen, hehe :P


A just det, Kemi läraren var glad idag för en gångs skull.
Jag tror inte bara det var jag som märkte det.
Mycket bättre, det blir liksom roligare att komma till lektionen om han är sådan hela tiden.
Hoppas det håller i sig. Men jag skulle chansa på att han inte kommer vara så mer :(

ps. måste snart besöka farmor och farfar, var ju där lite snabbt igår bara.
saknar dem :) (L)
Ha det bra allihopa

//Johhy


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0