Hösten är här...


Jaah
Torsdagen börjar lida mot sitt slut och en härlig fredag väntar på oss. (förhoppningsvis i alla fall :p)
Halv studie dag idag. Slutade redan vid 10.40. Det var gött, men så mycket studerande blev det kanske inte, men fick gjort en del i alla fall, men jag önskade att jag hade pluggat mer. Men det gör jag alltid :P





JahaJag känner det i min närvaro. Jag känner något som inte borde finnas där men som ändå finns. Jag vill inte det, men det finns inte så mycket jag kan göra åt det. Jag önskade så att det kunde försvinna med vinden. Bara virrvla bort bland löven ute på gatan, men så enkelt är det inte, till och med jag vet det.
Jag vet inte om jag ska hoppas längre.  Och faktum är att jag tror att jag har tappat hoppet, eftersom jag 2 peopleinte längre blir besviken som jag blev innan. Åtminstonde inte lika mycket. Beror det på att jag tappat hoppet? Det tror jag. För det som borde finnas mellan oss kommer aldrig åter. För jag har tappat hoppet.






//Johhy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0