Fredagen den 13...

Dagarna och veckorna går rätt fort.
Ibland lite väl fort.
Men iofs vill jag att det ska gå fort också, så det är väl positivt :S

Idag var det Fredag den 13, scary!!!
Men ingen otur för mig. Som tur är.
Men jag kanske inte ska säga något för det är ju trots allt 20 minuter kvar...(just nu)
Hoppas inget händer.

Fredag är bra!!
För på fredagar får man skicka gratis MMS, och det gillar vi, eller i alla fall JAG :D

Jag vet ingenting, i alla fall känns det så.
Är helt lost igen :S
Jag vet inte vad du står, jag vet inte om du skäms för mig eller vad du gör.
Känner mig så vilsen på något sätt, eller inte :S

Skriver kanske senare igen
//Johhy


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0