Bästa helgen hittills :)

Jaa då var det söndag kväll och jag lovade innan idag att jag skulle berätta mer om min vilda helg (eller inte, hehe :P).

Jag har väl inte gjort så fasansfullt mycket. I korta drag kan jag säga att jag har umgåtts med Mirry och Eddie.
Mirry myra :P

Fredag:
Mirry sov över hos mig. Jag somnade som en stock på kvällen medan hon var inne på msn och snacka med en klasskompis. Jag får höra dagen efter att jag pratade i sömnen, eller rättare sagt mummlade. Skulle så gärna vilja höra det, haha, synd att hon inte filmade....;)

 


EddieLördag:
Jag och Mirry gör i ordning oss och ska ner på stan, men det blir inte så mkt av det utan istället så är jag med Eddie för Mirry var tvugen att plugga..:( En annan gång Gumman <3
Så jag var med Eddie i knalleland och sedan var vi hemma hos honom och kollade på film osv. Det var trevligt ;)




Söndag:
Vaknar tidigt, kl åtta faktiskt. Var trött till en början men när jag väl var uppe så var jag ganska pigg, så jag beslöt mig för att inte somna om utan istället gå upp och städa och fixa och lite sånt.
Sedan var jag nere på knalle som jag nämde tidigare idag. Det var väl inget speciellt med det, bara att alla kollade på mig, kände mig värsa uttittad...lite skumt faktiskt, men men....
Efter jag hade tagit mig igenom nästan alla butiker var det dags att handla mat:D Så jag gjorde det och begav mig sedan hemåt.
När jag väl var hemma gjorde jag inte så mycket, tvättade lite, var inne på msn, käkade. A jag gjorde det vanliga man gör när man är hemma, hehe :P
Sedan så blev jag och mamma lite rastlösa så vi var nere på videomix och hyrde film, Heartbreak hotel.
Den var hur rolig som helst, den borde ni se, ni kommer garanterat skratta.

Nu sitter jag här och gör inte så mkt, snackar med Eddie på msn och bloggar såklart, annars kan ni ju inte läsa allt detta. Faan va jag babblar eller hur? Jag borde nog sluta snart, hahah:)

Men men ha en bra och skön natt..;)
Ska vi eller jag vänta länge??

//Johhy :)
Jaaaaag


Kommentarer
Postat av: Malin

ne nu johanna nu har du ju snart sett alla de filmer jag vill se UTAN mig :( *sårad* haha just a joke :D pussisar

2006-10-01 @ 21:44:44
URL: http://moonlightqueen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0