1 kg kola

trädDå var det äntligen jul, om man vill se det så.
Själv tycker jag inte att det känns som det men jag orkar inte bry mig utan jag tar dagen som den kommer och försöker ha trevligt med släkten, som alltid :D
Alla julklappar är iaf köpta, vilket känns bra så att man inte behöver oroa sig övegod julr det något mer.
Hoppas bara att alla blir glada över sina presenter :D
Annars får väl dem byta eller helt enkelt slänga dem :P
Men det jag egentligen skulle säga vad GOD JUL.
Då var det sagt. Haha
Och TACK för de julklappar jag redan har fått, ni är allihop så himla underbara :)
Ni vet vilka ni är :)

På ett sätt vill jag att julen och nyår ska vara över, men ändå inte eftersom vi börjar skoTomtelan och att nyår är den bästa dagen på hela året :):(
Hoppas nästa år börjar bra iaf, annars vet jag inte vad jag gör. Hoppas du vill försöka..:/

Men men jag ska inte hålla er kvar längre nu.
Jag ska sova och vara utvilad till den hektiska dagen, JULAFTON.
Det kommer blir mkt ståhej och sånt trams, eller inte.
Det återstå att se :)

//Johhy


Kommentarer
Postat av: Vicky

GOD JUL älskling :D vi måste snacka om nyår btw ;) pusss

2006-12-25 @ 20:50:13
URL: http://vix.blogg.se
Postat av: Honey

gooood juuuul (L)

2006-12-27 @ 12:14:32
URL: http://honeykohan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0