Hemma i Sverige :)

Jag borde skämmas mycket eller egentligen inte ha denna blogg eftersom jag skriver så lite, hah!

Sitter just nu och smälter maten och de färska jordgubbarna jag precis åt. Jag borde gå och duscha så mitt hår hinner torka innan jag ska sova. Men det är mycket roligare att sitta framför datorn :)

Vix är hemma i Sverige också, hur kul som helst. Jag har verkligen saknat henne. Sist hon var i Sverige hann vi inte träffas så mkt så det är kul att jag kan det denna gången. Tur att hon kommer hem över en lång helg också :)

Idag har jag varit och tränat i en och en halv timme, det var skit härligt att svettas som en gris. För idag var det extra svettigt tyckte jag. Men det är bara härligt, det känns som man verkligen har kämpat då..

Ne nu måste jag nog duscha även fast jag inte vill.


Ha en fortsatt bra kväll<3

Kommentarer
Postat av: E.K - Mamma till Alicia och lillen i magen

Äh, man skriver så mkt man själv vill i sin egna blogg :) Jag skriver sällan i min blogg med :)



Hoppas ni har det bra :)

2011-05-31 @ 06:26:33
URL: http://eekk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0