Njuta..

Idag har vi även städat bort julen, så det känns skönt att det är ett helt år till nästa gång allt ska fram. Det är jobbigt med allt julpynt, fast jag ska väl inte klaga, jag har inte så mycket och jag har heller ingen gran, men jag orkar inte med det:p

Jaa vad ska jag säga mer då? Att jag hemskt gärna vill att det ska bli vår nu så att all denna jävla snö försvinner, så man kan gå i tunna kläder och njuta utav livet. Visst är det mysigt med vinter och man kan tända en massa ljus men inget slår en sen sommarkväll med grillning, lite vin och goa vänner på en altan :) Det är sådana saker jag längtar till.




Kommentarer
Postat av: Frida

På min altan :D

Dock vet jag inte om vi kommer ha någon altan denna sommaren :(

2011-01-07 @ 10:11:35
URL: http://fridadrotz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0