Tjugosjunde Juli

God kväll eller rättare sagt gods natt!
Har blivit så van att vara uppe sent nu när T har semester!
Lite som det var förr, när man var lite yngre, nu har man ju jobb och sköta.
Jag är ju iofs sjukskriven nu så jag kan ju vara uppe lite senare utan att jag får dåligt
samvete för att man har varit uppe förlänge;)

Men idag har jag iallafall varit med pappa, Sussie och Marcus och fiskat! Vi fick inget napp men vi hade
roligt iallafall! Pappa fyllde ju år också så vi var hemma hos honom ikväll och käkade lite kycklingsallad och farmors goda tårta! Älgen som vi lekte med på kylskåpet var inte så tråkigt heller (Inte många fattar men det var kul).

Har precis kollat klart på sex and the city. Ojj jag glömde ju berätta att vi var på liseberg igår, eller i måndags för klockan är ju över 12 nu. Det var jag, T, Sofia och Thomas! Vi hade jättekul men det var mkt folk och det var långa köer. För i Borås var det lite molningt och inte så fins och  vi hade läst att det inte skulle bli så bra väder så vi trodde det skulle bli perfekt. Förutom att när vi kom ner till Göteborg så var det ju strålande sol och alla gick i shorts och linne. Och vi i jeans och huddie ;)
Men det var bara att åka kållerado en gång så var man inte lika varm efteråt. Men vi hade roligt trotts att det var långa köer. Hade glömt hur kul det var, hade inte  varit där på evigheter innan vi var där nu då!
Längtar tillbaka bara jag tänker på det nu!
Nee det får verkligen bli ett besök till denna säsongen innan dem stänger. Och självklart åker man ner till jul också, det är ju så mysigt då ;)

Nu vet jag inte riktigt vad jag ska skriva men ska väl kolla lite på tv, ta av mitt smink och sedan gå och lägga mig kanske!!
Det finns ju inte så mkt annat man kan göra såhär sent på kvällen!



Pappa håller på med kycklingsalladen




Wille ville hjälpa till, men bara med att äta upp den!


Jag höll koll på pastan som kokade, var inte till så mkt hjälp med bara
en fungerande hand just nu!







Älgen slappar...



Älgen flyger, haha! Man måste vara med för att förstå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0