Natt inlägg!

God kväll/natt!

Jag kan inte sova, jag förstår inte att jag inte är trött! Jag vaknade ju vid 9 imorse! Nu borde jag ju vara trött! Men inte är jag det! Gud vad jag tjatar men jag vet inte riktigt vad jag ska säga mer;).
imon ska jag hem till Frida igen och på kvällen ska vi över till hennes granne och dricka lite vin;)! Nice att äntligen ha några att dricka lite vin med! Vilket påminner mig om att inte glömma köpa vin imon;)!

Ligger i sängen och kollar på how I met your mother! Har dock redan sett detta avsnitt och nästan alla av dem, men dem är så bra!

Är jävligt trött på mitt gips redan, har bara haft det i en vecka och ska ha det i 5 veckor till! Detta suger rövhål! Jag kommer ha det i princip hela sommaren, jag lovar att ni ska få se min snygga bränna sen! Min hand plus nästan hela underarmen kommer vara så bleka att alla kommer att skratta, alla utom jag;)!

Just nu känner jag mig lite tankspridd! Och borde försöka sova!

Ha en fortsatt underbar natt<3




//Johhy<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0