Hem till bästa farmor och farfar

Tjenare!
Sitter här och läser lite på ffml och skrattar för mig själv!
Timmy ligger och sover så det är inget roligt!
Men ska ändå åka till farmor och farfar snart så då får man något att göra!

Idag är vädret sugit ute och man vill helst vara inne, tur att man ska vara det också :P
Jag är så himla rolig....

Igår kollade jag ju på sex and the city 2, den var väl okej men inget mer.
Man väntade hela tiden på att det skulle hända något nästan.
Men den var mysig ändå och klart man ska se den om man inte sett den.
Det är bara en sådan film jag hade sett även om alla sa att den var skit.
Det är ju sex and the city för tusan...;)

Nee vad ska jag skriva mer, Timmy börjar jobba igen på söndag hur tråkigt som helst!
Och jag vet inte riktigt när jag ska börja jobba igen.
Jag bara längtar tills gipset åker av!
Men jobbigt också eftersom man inte vet hur det kommer kännas och om jag behöver
göra sjukgymnast med min kära tumme.
Allt får jag veta den 9 Augusti då det blå fula gipset åker av ;)

Nu ska jag väcka min kära!






Jävla tumme :P





<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0