God morgon!

Hejsan!
Har varit uppe ett tag men kom inte på förrän nu att jag kunde skriova lite i min blogg:)
I natt har jag sovit fruktansvrt dåligt, fråga mig inte varför för det vet jag inte!

Var hos Frida igår och gjorde ingenting, vi bara va, vilket är hur skönt som helst ibland.
komma hemifrån lite med ;)
Senare på kvällen var jag, Timmy, Sofia och Tompa hos pappa och Sussie och käkade. Hur gött som helst.
Vi tjötade lite och kollade lite på tv.

Idag ska jag en sväng ut till Frida igen och vi får se vad vi hittar på, är ju lite trött så kaffe i mängder när jag kommer dit, haha!

Timmy ligger och sover fortfarande och funderar på om jag ska åka eller om jag ska väcka honom först!?
Vi får se vad jag gör, nu sla jag fixa det sista innan jag åker då!


<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0