Gipsad tumme

Jag inser att det går ungefär en månad emellan mina uppdateringar!
Det är ju lite tråkigt!
Jag vet inte riktigt vad som har hänt, eller jag kanske vet men kommer inte ihåg!

En sak som jag vet har hänt och hände för 6 dagar sedan är att jag har skadat ledbandet i tummen och
har fått gips:(
Tråkigt men så är det ovh det har gjort ganska ont men jag hoppas det är på bättringsvägen snart:)
Så nu sitter jag här och skriver med en hand!
förhoppningsvis kan jag uppdatera mer och dessutom bli en stjärna på att skriva med en hand;)

Jag och älsklingen hade också bokat en resa till solen, grekland! Men vi har nu avbokat denna och ska se om vi kan åka när gipset har åkt av! Hoppas jag får ledigt då bara.


Idag är det varmt men lite molnigt ocg vi ska snart gå till T´s farmor och farfar och käka!
Det är så skönt att slippa laga mat! senaste veckan har det inte blivit någon matlagning alls!

antingen har vi köpt färdig mat, eller så har vi varit hemma hos mamma och min syrra har lagat mat.
Och så har jag varit ute i sandhult där bästa Frida har tagit hand om lilla skadade mig=)

Ne nu ska jag fixa mig lite innan vi ska dra, ha det gött<3









Kommentarer
Postat av: Frida, mamma till två underbara pojkar!

Jag tar så gärna hand om dig hjärtat! :) Du får jätte gärna komma i veckan också om du vill!



Ja, visst är mina barn dom finaste i hela universum =) hihi Puss <3

2010-07-04 @ 14:51:13
URL: http://fridadrotz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0