Farmor och farfar<3

Nee nu försvann allt jag precis hade skrivit! Nu är jag irriterad...
Men jag får la skriva det igen, fast inte lika detaljerat.

Igår var jag med min syrra hela dagen då hon inte började jobba förrän kl 18.00. Så vi gick några ärende på stan och sedan gick vi till farmor och farfar. Där drack vi lite kaffe och käkade lite glass och spelade självklart alfapet och loppan. Och vi har alltid lika kul ;)

Igpr kvälll var vi en sväng på stan också, det var ju torsdagskväll på stan och salem al fakir sjön på stora torget. Men vi kollade inte på honom utan var nere i stan precis när han började sjunga så vi gick direkt till bränneriet. Tog var sin öl och gick vidare. Det var inget vidare kul där. trångt och varmt och mycket folk. Vi gick vidare till Torget och fortsatte dricka lite. Där hade vi iallafall det kul. Jag drack några cider men inte så mkt, kände mig nykter under hela kvällen. Men det gjorde inte mig någonting. Jobbigt att vara full med gips, då skadar jag väl andra handen:P
Men vi gick vidare sedan till Tonic som sög. Mycket folk och trångt. Jobbigt med mitt gips. Så jag åkte hem medans älsklingen var kvar en stund.

Idag sov vi ut och det var riktigt skönt. Sedan åkte vi till arnes gummiverkstad och krängde på nytt däck till Timmys cross. Sedan till Bergmans och bytte slangen till frambromsen, den var tydligen fel...
Och självklart måste däcket på så vi åkte ut till verkstaden i dalsjöfors och fixade det.
Dagen forsatte med att vi åkte till Bolaget och gick in i en affär i knalleland och in på ICA och hälsade på Danni!

Och nu är vi hemma och jag kollar på tv och chillar lite;)
Skriver mer senare!


Farmor och Sofia


Alfapet









<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0