Dagen i text och bilder ;)

Hejsan!
Nu har jag äntligen satt mig ner efter att ha varit på dop och städat! Vi var som sakt på våra vänners dop. Dem skulle döpa lilla Lucas idag! Sedan efter dopet så åt vi mat och drack kaffe. Vi köpte en liten söt bläckfisk till Lucas som han gillade.

Sen åkte vi en sväng ut till Bredared till Timmys mamma men hon hade migrän så vi bara hälsade på hundarna och katterna och drog iväg hemåt igen!

Så nu är jag hemma och har städat och sitter och dricker kaffe. Det blev många och i den meningen ;)
Timmy kom hem i 3 sekunder och sedan drog, faan vad arg jag blir. Här är jag hemma och städar medans han är ute med en kompis så sticker han bara utan att någonsin behöva göra någonting. Fan vad jag hatar det. Och disk över allt. Jag kan inte ens laga mat eftersom det inte är diskat. Det är inte så lätt att diska med en hand. Men det tänker han inte på utan bara sticker och ororar sig mer för att hans kompisar får vänta.

Vad ska jag hitta på ikväll, svälta vet jag ju att jag få göra såå...
Får väl försöka städa ur garderoben eftersom det inte finns något annat att göra ;)



Lilla Lucas i mammas famn, inte så bra kort men det får duga!



Vi sjöng två psalmer också, eller sjöng och sjöng prästen sjöng i princip själv:P



Kyrkan



Lucas leker med bläkfisken vi köpte till honom ;)


I bredared ute i skogen :P


Det var svårt att ta kort på kattungarna eftersom dem bara hoppade
runt i gräset men denna lyckades jag ta ;)


Älskar mina silverkoppar ;)













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0