Ärenden

Hejsan!
Nu är jag vaken och uppe. Jag gick upp för ett tag sedan men jag har fixat mig och gjort kaffe och mackor så nu sitter jag här och skriver lite.

Timmy kom väl hem efter tre någon gång i natt och jag var faktiskt vaken, låg och kollade på några filmer och så var bara kl tre. Så är det ibland.

Idag ska jag vara med min syrra för vi ska fixa en grej som jag kan säga senare ikväll möjligtvis. Men först ska jag bara dricka upp mitt kaffe och äta upp min macka så ska jag ringa henne.
Btw hela kvällen igår var det en irriterad fluga som bara flög runt och jag kunde inte döda och den ville inte flyga ut. Och nu är den här IGEN...
Snacka om att man är irriterad. Haha, vilken fin berättelse. Men jag har inte så mkt att skriva faktiskt.
Skriver mer senare ;)


Frukost ;)


Min fina sminkväska som jag fick av min syrra för jättelänge sedan,
men har använt den flitig nu i sommar. Den är ju så sommrig!

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0