Sjuk....

Tjenare!
Sitter hemma idag pga sjukdom. Jag gillar verkligen inte att vara sjuk, men vem gör det?
Jag hade hellre gått till jobbet idag!

Var på vårdcentralen idag och gjorde halsprov som så många gånger.
Men det visade inte på halsfluss men att jag hade någon infektion i kroppen.
Så fick jag göra ett till halsprov. Dem tog en odling. Som visar om ett par dagar
om det är något som jag kan få medicin för.
Men antagligen inte.
Hoppas till tusen att jag mår bättre och kan gå till jobbet imon.
Hatar att sitta hemma och kolla på tv, det är skit tråkigt.
Ser förjävligt ur här hemma, men är för trött i kroppen för att ens orka resa mig upp
och plocka iordning. Men det får man väl lov att vara när man är sjuk eller?

Nu orkar jag inte sitta här mer.
Har druckit vitaminer och juice idag och hoppas att det kanske har en liten inverkan.

Ha en fortsatt bra dag!


//Johhy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0