Lördag =)

God morgon, God morgon!
Hur står det till med er då?
Själv mår jag helt okej, lite förkyld bara...
Ska snart dra iväg och jobba och ikväll blir det att fira Sofia.

Vädret är inte lika bra idag som det har varit i veckan, det är ju typiskt det:(
Men vi hoppas på att det blir lika härligt nästa vecka istället =)

Jobbet går faktiskt jättebra.
Har blivit anställd på företaget där jag är nu.
Så nu kan jag säga upp mig från mitt extra jobb som jag har på helgerna.
Det ska bli riktigt skönt att bara jobba vardagar.
Det är ju detta jag har vela så länge.
Jag undrar hur det kommer att kännas att vara ledig varje helg.
Det återstår väl att se =)

Nee nu ska jag väcka älskligen.
Han ska köra mig till jobbet och sedan åka och byta däck på budbilen.


Ha en underbar dag!

//Johhy

Kommentarer
Postat av: Erika Thorvaldsson

Hej:) Vad roligt att du blivit anställd!! :D Hoppas det går bra!

Vi kanske kan träffas ngn gång, vi ses ju aldrig längre höhö;) kram

2010-04-19 @ 16:44:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0