Barcelona och middag =)

Jag kan inte fatta det riktigt.
Om 9 timmar kommer jag sitta i en bil påväg till flygplatsen.
För att sedan bege mig till Barcelona.
Jag hoppas det kommer bli kul.
Har inte riktigt packat färdigt än, men jag ska duscha och lite sånt innan jag
åker så jag kan inte packa ner det än.
Men näsan allt är packat och klart i alla fall.

Timmy ligger i sängen och sover, funderar på att lägga mig bredvid och gosa lite.
Vi ska ju trots allt inte ses på typ en vecka.
Kommer sakna honom!

Sitter och kollar lite på tv och har allmänt tråkigt.
Men det gör ju inget, kommer ju ha så kul i 6 dagar nu sååå =)
Funderar på att laga lite god mat till min älskling, som en liten avskedsmiddag.
haha, jag vet löjligt.
Men han kommer säkert ha näringsbrist när jag kommer tillbaka.
Han kan laga mat det är inte så, men jag vet att han inte kommer att laga så mkt mat
eftersom han inte tycker det är så himla kul.
Men vet ej vad jag ska laga.
Men jag får väl låta fantasin flöda i mängder...

Nej nu ska jag dricka upp min cider och låta mina matlagningskunskaper
komma till användning!

Ha en underbar kväll, för det ska jag ha=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0