Tråkig och otrevlig

God förmiddag kanske man säger nu eller?
Klockan är i alla fall 11.
Och jag har hunnit med att ringa banken och vårdcentralen.
Fick en tid på vårdcentralen och åkte ner och fick utskriver ögondroppar.
Har någon infektion i ögat.
Hoppas det blir bättre med dessa droppar.
Dock är det inte samma som jag fick förra gången jag hade samma problem.
Men vi får väl se.
Men sköterskan som undersökte mig kunde ju inte varit tråkigare och otrevligare.
Om man jobbar med att träffa människor hela dagarna skadar det faktiskt inte att
vara lite glad och trevlig.
Om dem itne kan det borde dem välja ett annat jobb.

Nu ska jag ringa farmor och kolla vad hon sysslar med.
Vi hörs senare.
Förresten, det är underbart väder idag också :D









Kommentarer
Postat av: Johanna

ah fy fan, visst är dom dryga på sjukan ibland.. Hatar när dom är sånna!

2009-06-02 @ 14:10:42
URL: http://johannahansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0