Lyckat :D

God morgon!
Sitter här innan jobbet och ska snart åka iväg.
Är sjukt trött idag, men jag överlever väl hoppas jag=)
Igår gjorde jag inte så mycket, var bakis och kollade
på tv typ hela dagen.
Åkte och hämtade mammas bli så jag kan ta mig till jobbet idag.
T har jobbat i natt och jobbar forfarande så han har bilen.
Så det är bra att mamma har kvar sin gamla bil :D

På Fredag tar min syster studenten och det ska bli kul.
Hoppas jag får ledigt då bara :D
Men det tror jag nog.

Jaa, vad ska jag mer säga?!
I lördags blev det en lyckad fest med släkten.
T har fyllt år och v har inte kunnat fira han förrän nu.
Så det blev rätt mycket folk till slut ändå.
20 personer tror jag vi blev.
Vi käkade smörgåstårta som T´s mamma hade gjort
och sedan tårta som T´s farmor hade gjort.
Så det blev hur bra som helst.
Drack öl och hade hur kul som helst.
Sedan kollade vi på matchen här hemma och sedan gick
jag och T till någon fest på trandared och sedan ner till stan.
Det blev en hel del att dricka och jag somnade så fort mitt huvud
nuddade kudden när vi kom hem.
Mådde dock inte lika bra när jag vaknade, haha.
Men det är smällar man får ta.

Ha en underbar dag <3








Kommentarer
Postat av: E.K

Grattis till T :) åh, smörgåstårta är ju så gott ^^

2009-06-08 @ 20:20:41
URL: http://eekk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0