Städning, ett måste =)

God morgon bloggen!
Vaknade för ett tag sedan.
Har sovit någorlunda inatt, men har halvsovit hela morgonen!
Idag är jag också ledig.
Och jag ska tillbringa denna tiden delvis i tvättstugan och här
i lägenheten för det behöver verkligen städas, på riktigt.
Nu ska jag bara få med T på det också.
Men det är ju så skönt när det väl är gjort!

Har lite ont i magen idag också, men hoppas på att
det ska gå över.
Hade en sjuk dröm inatt, men orkar inte berätta den.
Jag lär väl glömma den snart ändå...

Nee nu kan jag inte sitta här och slappa.
Dags att ta tag i dagens sysslor.
Lika bra att börja lite innan tvättiden börjar =)

Ha en underbar dag<3



Kommentarer
Postat av: tea

på ericsson! sorry att jag missade myskvällen :( tror baksmällan slog så hårt så det övergick till 39-gradig feber :S ska nog inte dricka så mkt.. haha.

2009-07-08 @ 15:53:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0