Pappa fyller år!

God morgon!
Det kanske det är för er, men jag vaknade kl halv 7 imorse för
att gå up och tvätta!
Den enda tvättiden som jag hade tid att tvätta på.
För kl 12 nu ska jag till frissan och fixa mitt hår.
Äntligen lite färg i det och lite klippning!
Sedan håller jag på med en överraskning till pappa.
För han fyller år idag, Grattis till dig <3
Kan inte skriva vad jag gör för han kanske läser och då förstörs
det hela, men jag lovar att det kommer bli hur bra som helst!
Jag känner mig i allafall hur duktig som helst!

ska snart göra mig iordning (tur att ma slipper göra håret iaf) och sedan
åka till stan. Fast måste tanka innan det så får väl åka lite tidigare!
Förra veckan jobbade jag hela veckan utom igår då!
Så jag har inte haft så mkt tid till att göra annat än att jobba, sova och äta.
Men men livet är väl så antar jag. Just nu iaf.
Igår storstädade Timmy och jag!
Han ville verkligen inte det, men jag tvingade honom och han kom igång lite.
Men jag gjorde ändå mest, haha=)
Som vanligt då!

Igårkväll hade vi mys här hemma jag, Timmy och Linus käkade tacos.
Jag drack lite cider och linus lite öl.
Timmy kunde inte dricka något eftersom han skulle jobba.
Men jag tror han överlevde iaf.

Ne nu får jag sluta babbla.
Måste göra mig iordning!
höres senare kanske, ha en underbar dag<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0