Lördag och grillning =)

God eftermiddag bloggen!
Min dag har delsvis bestått av att jobba.
Och när jag kom hem tog jag en öl och bara tog det lungt.
Ska snart upp på lite grillning på skolgatan.
Det ska bli myspys =)

Har äntligen köpt en ny kamera.
Eller jag fick ut på försäkringen en ny kamera.
Eftersom inte den modellen som jag hade fanns kvar
fick jag ta en nyare modell och denna gången valde
jag en röd.
Den är hur fin som helst =)
Riktigt nöjd faktiskt.
Sedan har jag köpt en ny mobil också.
Jag är så glad och den är svart röd så den matchar min kamera.
Det är ju perfekt.



Den är jättebra, är verkligen nöjd och den kostade bara 1500:-
Men nu ska jag göra mig iordning, T kommer hem snart och sedan blir det att stressa iväg =)






Kommentarer
Postat av: vicky

vilken söt mobil :D nee, facebook event! såg ju ditt namn där tom! ses ikväll flugis

2009-07-05 @ 12:15:00
URL: http://vix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0