Jobb, pannkakor och städning

God kväll!
skjutsade nyss T och R upp till en kompis.
Kunde tyvärr inte hänga med då jag jobbar imon.
Sånt är livet, lite surt ibland, men vad ska man göra!
Ledig nästa vecka alla dagar utom, torsdag och lördag!
Blev lite ändring i schemat!
Men det är väl helt okej.
Ska öppana för första gången på torsdag!
Ska bli kul och se hur det går.
Är faktist lite nervös, men det måste man väl få vara?

T blev ganska glad över pannkakorna innan idag!
Men inte överlycklig, men killar är väl som dem är.
Sitter här och gör absolut ingenting just nu.
Funderade på att städa lite, T städade nämligen inte badrummet
så himla noga i går eller när det nu var.
Så måste städa igen....
Sen är det lite disk, men det är faktiskt T´s tur, men vi vet ju hur han gör.
Han klagar på att det är disk och sedan tar det flera dagar innan han väl
diskar och då tycker han att det är så himla mycket.
Han förstår nog inte riktigt att man kan diska direkt för då blir det inte så mkt.
Men det är hans val.
För vi har nämligen satt upp regeln att vi diskar varannan gång.
Och oftast brukar jag diska upp det ganska fort efter det har kommit dit.
Då kallar han det fusk, hahah!
Men som sagt han är ju inte mer än kille ;)

Hundarna är här nu också.
Båda två ligger och sover, vilket liv hundar har egentligen!
Nee nu får jag nu sluta skriva erftersom jag börjar att prata om hundar
och deras liv.
Ha en underbar kväll =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0