Cupcakes med frosting

God kväll!
Sitter här och kom hem för en stund sedan.
Har varit nere på viskan med tjejerna.
Hade mysigt och skrattade!
Käkade lite mat och de andra drack vin och så!
Jag hade bilen så kunde inte ta ett glas vin, en annan gång!

Min överraskning till pappa blev jättebra!
Jag hade bakat cupcakes med frosting på!
Dem blev hur bra som helst. Hade även strössel på dem.
Ni vet sånna där silverkulor =)
Den blev iaf skit bra!
Och jag hoppas pappa gillade dem också!

Har jobbat båda min lediga dagar nu, men det är okej!
Man får tänka pengar ibland!
Men hade ju alltid varit skönt att vara ledig.
Men som tur var så var det inte heldag utan bara halvdagar!
Så det blev inte så jobbigt!

Ne, nu ska jag snart väcka Timmy!
Han ska åka och jobba snart!
Ha en trevligt kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0