För mig är det faan omöjligt..

God kväll på er.
Kollade på "trollkarens hemligheter" för en stund sedan.
Det är så himla roligt, men efter ha sett två avsnitt så vet
man lite hur dem kan göra olika trick.
Så det är kul.
Dock var veckans avsnitt inte lika bra som förra.
Och jag hoppas på att nästa blir bättre, såg ut så när dem
visade vad som skulle hända nästa söndag.

Sitter i alla fall och dricker kaffe just nu och har tråkigt.
Har varit hemma hos T´s mormor och morfar.
Hans morfar fyllde nämligen 65 år idag.
Vi gav han en jättefin blomma/växt-dekoration.
Ville ha den själv, hihih.
Och så några lotter som han kunde skrapa.
Han vann 75 kr eller något tror jag.
Ni kanske undrar, varför så lite när han fyller 65?
Men tro mig han vill inte ha någonting alls.
För äldre personer har ju allt dem vill ha, dem har ju
trots allt haft nästan en hel livslängd på sig att samla all
världens saker.
Så det fick bli något enkelt och fint =)
Och nästa vecka fyller även T´s mormor år.
Och min underbara bästa vän M =)
Så nästa vecka är fullt ös.

Imon hade jag tänkt att vakna tidigt och gå ut och gå.
Men jag vet inte nu när det har börjat snöa lite.
Men å andra sidan är det en dum ursäkt.
Man kan ju ta på sig en massa kläder istället och gå ut ändå.
Sedan måste jag söka en massa jobb, det suger.
Eftersom det inte finns några jobb.
Fan, det sägs ju att 2009 ska bli en helvetes år,
i följd av lågkonjukturen....
Blää, hur fan kan någonting sådan hända egentligen.
Det borde inte vara möjligt.....
för mig är det i alla fall något som är omöjligt...



//J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0