Skratt i mängder

Kom hem för en stund sedan och möttes
av några killar.
T och hans kompisar hade lite fest.
Musik var på och sängen var sönder.
Fan vad arg jag var precis när jag klev innanför dörren.
Jag var trött och sur för att jag ska jobba imon.
Men nu har dem dragit vidare.
Men sängen blev tillsut lagad och jag hoppas att den håller nu
när jag ska sova i den.
Men försäkerhetsskull så kommer jag att ligga på T´s sida.
(Det var nämligen på min sida som den hade gått sönder)
Och ni vill inte ens veta varför det hade gått sönder.
Killar kommer alltid att vara killar....

Kvällen har varit mysig och innehållt en massa skratt.
Berättelser om jehovas och barndomsminnen fögyllde kvällen.
Fan, vad kul man har haft genom åren ändå...
Kollar på bilder från thiland också eftersom J har varit där.
Många onödiga bilder var det också.
Men roliga.
Fest imon uppe hos J, vet ej om jag ska dit.
Vill men jobbar på söndag också och om jag dricker så kommer
jag inte kunna köra till jobbet på morgonen.
Eftersom jag vet att det kommer blir sent.
En plåga när man ska jobba men ibland är det värt det.
Men har hela dagen imon på att fundera.
Hade ju varit lite kul.
Länge sedan det var fest.

Nu måste jag hoppa till kojs.
Det är ju en arbetsdag som väntar mig imon.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0