Ibland bara det händer konstiga saker

Klockan är 10.00 och här sitter jag.
Älsklingen ligger och sover gott i sängen.
Kunde inte sova pga den trånga sängen.
Så jag gick upp.
Idag är det städ time som gäller.
Nu ska det fanimig skina klart, hihi.

Ni ska bara veta vad som hände igår när vi satt och kollade på tv.
Vi satt och kollade på Mord i sinnet.
En bra kriminal/deckar serie men lite udda också.
Men iaf, jag och Timmy satt i soffan och Marita satt i fåtöljen.
Alla fjärkontroller låg på bordet och ingen kunde ha nått dem.
Helt plötsligt byter tv:n till kanal 3.
Det var lite creepy alltså.
Inte nog med att det handlar om mord och psykiska människor i serien,
tv:n byter också kanal av sig själv.
Jaja, vi funderade över det en stund men släppte det sen.
Vi orkade inte klura mer på det.

Idag ska vi till landvetter igen för att hämta Ludde.
Och idag är det rätt dag.
Det blir iaf bra körningen för mig =).
Btw han vann 3000 pund i England.
För han och hans crew kom tre i tävligen.
Ibland önskar jag också att jag bara kunde vinna lite pengar.


//J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0