Avundsjuk

Idag är dagen då jag på nytt ska börja mitt nya liv.
Jag vet inte hur det kommer gå idag eftersom jag och min älskling firar ett år tillsammans.
Men jag ska nog se till att jag klarar mig finfint =)

Just nu sitter jag och snackar med Vix på msn, jag saknar henner så.
Jag är så himla avundsjuk på henne att hon reser ut i världen, eller rättare sagt till ett annat land
och uppfyller sina drömmar med jag sitter här i skit Borås. Haha.
Men jag är glad för henne skull, men jag kan ju erkänna att jag också hade velat vara i London just nu.
Det är ju en så himla härlig stad, iaf tycker jag så =)

Snart ska jag börja göra iordning mig för att åka ner på stan för lite ärenden.
Men jag orkar verkligen inte hoppa in i duschen och duscha, tråkigt.

//J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0