Money, money, money

Det var ett tag sedan jag skrev här nu.
Men jag vet inte riktigt om jag vill dela med mig av mitt liv just nu.
Plus att det verkar som alla andra har så mycket mer att skriva om än mig.
Kanske för att mitt liv innehåller typ, sömn, äta, TV, gå ut med hundarna och
ibland åka till knalle eller något liknande.
Eller för att jag inte kan hänga med alla ut på helgerna då jag vill ha de pengarna
som finns kvar efter alla räkningar till mig själv?!?
Att jag inte har råd med det som jag egentligen vill.
Iofs hade jag haft råd med lite mer denna månaden.
om det inte är för alla julklappar man måste köpa...
Visst tycker jag det är kul att köpa julklappar men varför måste allt vara så dyrt?
Och varför måste det vara så många man måste köpa till?

Jaa nu sitter jag här, T ligger och sover och det gör alla 3 hundar med.
Jag har tråkigt, men vet inte vad jag ska göra....
Vi kanske ska ta en sväng till knalle sen, måste inhandla lite mer inför julen.


Imon åker mamma till Australien och är borta ett bra tag.
S kommer vara hemma själv i lägenheten.
Jag är sääker på att jag kommer få komma dit i panik någon gång,
det är ju trots allt min syrra vi snackar om....=D

Jag saknar vixen också, men snart kommer hon hem igen.
Hoppas vi kan umgås lite mer denna gången hon är här.
Faan jag vill också bo i London, hehe....

//J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0