IKEA

Jaaaa....
Snart är det nyår och jag vet inte riktigt än vad jag ska göra.
Alla vill olika och så kommer det förbli...
Det är för många viljor för att kunna sträva mot samma mål (fest).
Jag ska ha fest hemma med T sååå.....

Idag har jag varit i knalle och köprt 3 par skor,
kökshanddukar, ´"kudde" till badkaret och tvål pump till badrummet...
Och imon bär det av till IKEA, fick presentkort där i julklapp.
Där ska det inhandlas:
-Soffbord
-Ramar
-köksredskap
-tallrikar och bestik
-Glas
-Badrummsskåp
-skoställ
-skål
-kylsåpsmagneter
-dukar
-väggdekoration
-Diskställ
-Sänglampor

Sedan en Ryamatta på antigen Eko eller IKEA...

Har iaf jobbat och shoppat denna helg,
nu blir det inte jobb förrän på Fredag.
Hoppas jag itne är bakis då.....

//J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0