TRÅKIG

Kl är nu inte mer än 8 och jag sitter här i min säng och bloggar.
Jag borde egentligen göra något roligare, men jag vet inte vad.
Har precis städat klart och håller just nu på att tvätta.
Det är ju bara hur kul som helst =P

Skolan är bara helt flummit, det känns inte som något är på allvar.
Jag verkar inte ta det på allvar, det är alldeles för jobbigt =P
Men jag borde egentligen göra det, även om man har slappa lärare.
Men men skolan är som den är, alltså TRÅKIG =D

Då är det nollningen imon, vill dit men vet inte om jag ska det =P
Får se hur allt blir =)

Nej, nu orkar jag inte skriva så mycket mer.
Har faktiskt inte så mycket att skriva heller så det är väl lika bra.
Ha det gött ppl
//Johhy

Kommentarer
Postat av: vicky

joo älskling häng med på nollningen! :D

2007-09-06 @ 21:09:59
URL: http://vix.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0