Senaste saker....

senaste dryck: Vatten
senaste mat: Thai mat
senaste ringda samtal: Älskade Vix =)
senaste mottagna samtal: Mamma
senaste sedda film: Se upp för dårarna
senaste tv-program: So you think you can dance. 
senaste dusch: Imorse.
senaste skor: converse, gråa med rosa blommor på.
senaste skiva spelad: kommer ej ihåg.
senaste inköp: Mat på tantgrön? =P
senaste irritation: Mamma
senaste lycka: Träffa Timmy
senaste läsk: Coca cola
senaste glass: hmmm, det var ett tag sedan, kommer inte ihåg.
senaste skjortan/blus du haft på dig: Så länge sedan att jag inte kommer ihåg.
senaste alkoholdrycken: Cider, tror jag.
senaste bilfärd: Igår när jag skulle hem ifrån Timmy.
senaste kram: Timmy vid 20.25
senaste gången du grät: Kommer je ihåg.
senaste kläderna: Pyjamasbyxor och linne =)
senaste som fick dig att skratta: Timmy
senaste e-mail: Mig själv?
senaste person du gick på stan med: Timmy
senaste mottagna sms: "Men va tråkigt hon kommer ändra sig sen =). Vi kollar lite på film och så. Puss gumman" Från Timmy
senaste skickade sms: Det var ett långt sms orkar inte skriva det här =P Men det var iaf till Timmy
senaste spelade låt: Inget minne av vilken.
senaste köpta pryl: Något klädesplagg tror jag.
senaste person du kallade söt: Timmy
senaste låt på hjärnan: Big girls dont cry- ferige
senaste mottagna komplimang: Söt
senaste givna komplimang: Du är så sööt =)
senaste sjukdom: Hals ont och förkyldning
senaste bus: Kommer ej ihåg.
senaste godis: Djungelvrål igår.
senaste du skrek: Vet ej, räknas att skratta högt?
senaste borde-inte-ha-gjort: S****** ******

Kommentarer
Postat av: Mikaela urbom

Kul med lista :)ha de bra

2007-09-18 @ 23:27:19
URL: http://Mikaelamarias.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0