PPP

Jag är lite smått nervös.
Ska snart göra min powerpoint presentation.
Jag är alltid så himla nervös när jag ska redovisa saker, även om jag inte ska snacka.
Som jag ska göra snart.
Jag är ingen redovisnings människa, så är det bara.
Jobbigt som faan, men what to do? =P

Fest på lördag hoppas jag =D
Om jag inte ska jobba vill säga.
Jag och Malin ska äga dansgolvet, om det finns ett sådant =P

Nu är jag lite hungrig, vill äta, undra vad det är för mat.

På svenska C idag var det kul.
Skulle se vad det var för fel på några meningar.
= jag skrattade, jag hade kunnat skratta högre men kände att det inte var så lägligt =P
Några smakprover:
-Äldre dam eller herrcykel köpes billigt.
-Gul nackad papegoja säljes.

aja det var två iaf, kom inte på några mer nu, men tro mig det var skit kul.
Man var trött och var bara allmänt störd.
Nu ska jag sluta för nu kommer läraren.
cya ppl
//Johhy

Kommentarer
Postat av: vicky

har också sett de meningarna ;D

2007-09-05 @ 19:53:59
URL: http://vix.blogg.se
Postat av: Malin

Visst kommer vi att göra det. Och finns det inget dansgolv så får vi antingen fixa ett eller så får vi väl helt enkelt äga ändå.
Ja visst var dom kuliga :D hehe mer sånt på lektionerna :D
puss <3

2007-09-05 @ 20:51:36
URL: http://moonlightqueen.blogg,.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0