Musik dunkandes i öronen

Jag vet att det är tredje gången jag bloggar av loppet inom 2 timmar.
Men det är bara för jag älskar er så mycket och vill att ni ska ha något att läsa.
Okej, där ljög jag.
Jag har inte så mycket annat att göra.
Sitter här och ritar lite.
Lyssnar fortfarande på musik.
Vad hade man gjort utan musiken dunkandes i öronen?
Jag hade ta mig faan inte överlevt utan musiken =)
Tur att den existerar då =D

Mitt batteri på mobilen tog slut, men smarta Johanna hade med sig laddar i väskan,
så nu ligger den här och laddar. Jag är bara så himla bra =D

Jag slutar min lektion om 5 minuter, yay.
Fuck vad gött.
Sedan är det bara en lektion kvar =(
Sedan blir det till att springa till banken =D
Men jag är ju så jävkla snabb så jag kommer att hinna =D

Me is happy =D

cya ppl
//Johhy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0